[Czuwaj] Przedzjazdowa gorączka, było "O mundurze galowym jeszcze (długie, bom zadziwiona)"

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 30 Lis 2005, 08:54:55 CET

To ja pozwolę sobie dorzucić oliwy do ognia. Dla tych którzy nie śledzą
forum zjazdowego, garść frapujących cytatów zaczerpniętych z niego:

OŚWIADCZENIE

W związku z dyskusją na forum internetowym Zjazdu ZHP oświadczam :
w październiku 2002 r. dh. Joanna Struś zamieszkała w Darłowie złożyła
zawiadomienie do prokuratury w Kielcach o popełnieniu przeze mnie
przestępstwa. Zarzuciła mi fałszerstwo dokumentów oraz wydanie polecenia
zniszczenia dokumentów. Sąd Okręgowy w Kielcach, stwierdził, że nie ma
jakichkolwiek przesłanek do twierdzenia, że fałszowałem dokumenty i zostałem
uniewinniony. Od początku przyznawałem się do tego, że została zniszczona
wadliwie wypisana umowa o pracę. Moim błędem było to, że nie poleciłem
przechowywania anulowanego dokumentu. Nadmieniam, że wypisana nowa
prawidłowa umowa o pracę była dla pracownika korzystniejsza i zgodna z
ustnymi ustaleniami. Art.32 Kodeksu Karnego wymienia katalog kar, a art.39
Kodeksu Karnego wymienia środki karne. Nie ma w tych artykułach mowy o
warunkowym umorzeniu.
Oświadczam, że jestem osobą niekaraną.

Hm. Cezary Huć

Witam!

Druhu hm. Cezary Huć,
proszę jeszcze wyjąsnić tylko kwestie związane z LAS'em w Miedzywodziu...

1. Kwestię zaliczenia kursu osobom negatywnie zweryfikowanym przez komendy
kursu.

2. Kwestię rozliczeń z Gdańską Chorągwią ZHP.

Proszę delegatom opowiedzieć o nakazach Naczelnika ZHP i o ich wypełnieniu
przez Druha...

Na Zjeździe będę dysponował materiałem w tych kwestiach - udostępnie
wszystkim chętnym do poczytania...

Nie godzę się na ZHP z Druhem jako Skarbnikiem ZHP!

phm. Lucjan Cyryl Brudzyński
Komendant Hufca ZHP w Sopocie
Delegat na XXXIII Zjazd ZHP (rejon Sopot-Gdynia)

Ja tylko tak gwoli sprostowania informacji, jaka znalazła się na stronie dh.
Hernik. Pisałem w tej sprawie wczoraj maila, jednakże zmiana nie została
wprowadzona na stronę.

Przy bio Ani Nowosad jest informacja, iż jest ona członkiem Zarządu PRM oraz
była jedną z założycielek Polskiej Rady Młodzieży. Obie informacje są
błędne.

Anie nie jest oraz nigdy nie była członkiem Zarządu PRM. Ania również nie
była jedną z założycielek Polskiej Rady Młodzieży, a pełniła funkcję w
Komisji Rewizyjnej PRM.

Informacja może mało istotna, ale z punktu widzenia kampanii może dla kogoś
okazać się przydatna.

Jednocześnie potwierdzam, że Ania nie działała przez ostatnie kilka lat, ani
nie działa obecnie w Zespole Zagranicznym Chorągwi Stołecznej ZHP (w
odróżnieniu od Asi Nestorowicz, która ten zespół od początku współtworzy),
natomiast faktycznie była na EuroJam.

Pozdrawiam,
Sebastian

-----
phm. Sebastian Meitz
Pełnomocnik KCh. Stołecznej ds. zagranicznych
Przewodniczący Polskiej Rady Młodzieży

--
s00hy