Re: [Czuwaj] Krzesełka i cos jeszcze BYŁO: O mundurze galowym jeszcze

Śro, 30 Lis 2005, 10:16:04 CET

----- Original Message -----
From: "Rafał Klepacz" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 29 November 2005 20:11
Subject: RE: [Czuwaj] Krzesełka i cos jeszcze BYŁO: O mundurze galowym
jeszcze

DJD:A czasem zawsze wyskoczy taka biba, że żaden mundur nie będzie własciwy,

DJD:tylko trzeba będzie mężczyźnie wskoczyć w żakiet.

Dobre...

Dominik, podaj przykład takiej "biby". Mi się nie zdarzyło, ale może
wszystko przede mną, więc chciałbym wiedzieć :)

PS. Jakos nie mogę sobie Ciebie wyobrazić w żakiecie. Siebie też zresztą nie

Na wizytę oficjalną do papieża (w dzień) - byłby OK.

Prezydent A.K. był w żakiecie na ślubie nastepcy tronu, bodajże w Belgii.

DJD