Re: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

Śro, 30 Lis 2005, 11:16:40 CET

----- Original Message -----
From: "Anna Michalina Nowakowska" <michalina32 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 30 November 2005 10:52
Subject: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

> zgadzam się, że ruch trzeba wpisać do obowiązkowych elementów
> higienicznego trybu życia, tak jak mycie zębów,
> staram się to robić i rzeczywiście poważnie to traktuję.
> wiem, że nei wszyscy.
>
> ale dalej jestem przecież grubą babą :):):)

Jasne... Moja siostra tez się odchudza... według jakis tabelek ma gdzieś za
duzo kg. Tylko jak sie na nią patrzę, to zastanawiam gdzie...

A chyba wyraźnie zauwazyłem, że są sprawy zdrowotne (nawet mi do głowy
przychodzi np. cukrzyca) czy wiekowe (sorry, rozumiem, że staruszka nie
zawsze jest w stanie ćwiczyć aerobik, ale po prostu niektóre osoby... ech,
po co to pisać... mam kumpli szerokich i nic im nie wypływa z munduru, ale
znam i "instruktorów", którzy tylko fotografowi awantury porafia robić, że
na zdjęciu w szeregu ich brzuch wystaje...

> Z drugiej strony, dobrze skrojona garsonka .... rzeczywiście mnie ostatnio
> kusi, bo jako kobieta wyglądalabym pewnie lepiej, niż w workowatej bluzie
> ze spódnicą, pasem i getrami...

Poruszyłaś ważne słowa... workowatej ...

> jednak zgadzam się, że wyglądałabym dla mojej drużyny raczej jak pani
> nauczycielka, ale na zbiórkę bym w tym przecież nie chodziła.

No i o to chodzi, żebyć miala normalny mundur na zbiórkę!!!! Zdaję sobie
sprawę z rozmiarówek!!

> nadal na Ciebie Dominik zła!!!

No dobra, obgadamy to kiedyś przy jakiejś mocno kalorycznej kolacji.

Dominik Jan Domin