[Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 30 Lis 2005, 11:52:53 CET

Anna Michalina Nowakowska napisał(a):
> wracając do mundurów i garsonek:
> sama uważam, że cokolwiek g00rek wymyśli i tak będzie źle na mnie leżało,
Aniu! Wzięłaś mnie pod ambicję! Normalnie pójdę do szkoły krawieckiej :)

Całe szczęście to nie ja osobiście projektuję mundury i inne elementy
kolekcji ZHP, tylko osoby z branży.

Natomiast przyszedł mi do głowy jeden pomysł. Skoro nowy regulamin (za
chwilę będzie w sieci) dopuszcza możliwość noszeniai galowej spódnicy i
spodni dla kobiet, do zwykłej koszuli, to może jest kwestia
wyprodukowania (nie jako munduru sensu stricto) żakietu zakładanego na
koszulę jako okrycie wierzchnie. Oznaczenia będą schowane - a i owszem,
ale to tak samo jak przy zakładaniu swetra czy bluzy na mundur. Tak była
traktowana czasami dotychczasowa olimpijka (także jako okrycie
wierzchnie), natomiast mnie dziwiło noszenie przez niektórych dwóch
krzyży - pod spodem na koszuli* i na olimpijce.

Co wy na to?

g00rek

*nazwa bluza mundurowa została zmieniona na koszula mundurowa, bo to de
facto zawsze była koszula... Bluza jest grubsza i nosi się ją na zewnątrz.

PS Sformułowanie Dominika uważam za wyjątkowo niestosowne. Tym bardziej,
że skoro instruktor się kończy, to gdzieś się musi zaczynać. Czyli dolną
granicę też by trzeba ustalić ;)