Re: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

Śro, 30 Lis 2005, 12:17:15 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 30 November 2005 11:52
Subject: Re: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

> Aniu! Wzięłaś mnie pod ambicję! Normalnie pójdę do szkoły krawieckiej :)
>
> Całe szczęście to nie ja osobiście projektuję mundury i inne elementy
> kolekcji ZHP, tylko osoby z branży.
>
> Natomiast przyszedł mi do głowy jeden pomysł.

g00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To ja pisałem, wczoraj.

O zakładaniu marynarki na koszulę mundurową.

> [...]
>Tak była traktowana czasami dotychczasowa olimpijka (także jako okrycie
>wierzchnie), natomiast mnie dziwiło noszenie przez niektórych dwóch
>krzyży - pod spodem na koszuli* i na olimpijce.
>
> Co wy na to?
>
> g00rek
>
> *nazwa bluza mundurowa została zmieniona na koszula mundurowa, bo to de
> facto zawsze była koszula... Bluza jest grubsza i nosi się ją na zewnątrz.
>

> PS Sformułowanie Dominika uważam za wyjątkowo niestosowne. Tym bardziej,
> że skoro instruktor się kończy, to gdzieś się musi zaczynać. Czyli dolną

Zatem przepraszam. Tym bardziej, że nia ja zatytułowałem temat "gdzie się
kończy instruktor".

A z innej beczki - moim zdaniem kończy się na czubku głowy, a zaczyna na
podeszwie stóp. Ale są różne do tego poglądy...

Dominik Jan Domin