[Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 30 Lis 2005, 12:40:06 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> ----- Original Message ----- From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>

He he. Nikt nei będzie o tym wiedział. Przecież już pewnie nikt nie
czyta tego wątku w natłoku spraw przedzjazdowych <lol>
Przyślemy ci ołówek 4 żywiołów z dedykacją :)

A jak ktoś ma jeszcze pomysły co do kolekcji ZHP to zapraszam an forum 4
żywiolów, właśnie tam się wykuwają pomysły takowe. Bo to już nie są
sprawy stricto mundurowe i regulaminowe przeca.

goo