[Czuwaj] Nowy regulamin mundurowy

Śro, 30 Lis 2005, 15:28:21 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 30 November 2005 13:45
Subject: [Czuwaj] Nowy regulamin mundurowy

> Musze was zasmucić. Większość plotek okazała się nietrafiona. Nie ma
> różowych bluz z kapturem, nie ma granatowych rogatywek.
>
> http://mundury.zhp.pl/

Czy jak w regulaminie stoi "Chusta w kolorze ustalonym przez drużynę. " to
moją dwukolorową mam zlikwidować bo to jest "w kolorach" a nie w "kolorze"??

I czym sie różnią "kolory wybrane przez druzynę", jak jest spisana większość
regulaminu od "barw druzyny", które opisują barwy oznaczenia projektu
straszno-harcerskiego??

Natomiast jako liberał cieszę się z: "Pod stopniami MOŻE znajdować się numer
drużyny lub szczepu." i "Patki MOGĄ być noszone także przez instruktorów."

A brak zdefiniowania, gdzie ową srebrna lub złotą "linijkę" maja nosic na
nakryciu głowy, jest IMHO błedem :
http://foto.torun.zhp.pl/displayimage.php?album=10&pos=10 no, chyba, że
położenie jest dowolne, to ja zaczne przypinać od środka, albo na czubku
(jeszcze sie nie zdecydowałem).

DJD