[Czuwaj] 30 lat i WON!

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Śro, 30 Lis 2005, 16:48:29 CET

----- Original Message -----
From: "Rafał Klepacz" <seascout w go2.pl>

> Viking, nigdy i nigdzie nie znalazłem jakiejś propozycji, żeby wyrzucać z
> organizacji ludzi powyżej 30 r.ż.
>
> Puszczasz plotkę.

Ufff.... kamień z serca mi spadł. Bo ja też zrozumiałem z niektórych
wypowiedzi na tej Liście, że nie będzie miejsca w harcerstwie dla:
- tych którzy nie siadają na ziemi,
- tych którzy nie chcą iść do prezydenta miasta na spotkanie w krótkich
spodenkach,
- tych którzy w pasie mają więcej centymetrów niż w biodrach
- starych pryków, gdzieś tak powyżej "trzydziestki",
- uważającyh mundur harcerski za coś więcej niż tylko "harcerskie wdzianko",
- zwolenników udziału reprezentacyjnych drużyn harcerskich w uroczystościach
narodowych,
- i tak w ogóle tych, którzy zatracili "ducha młodości" na poziomie
10-latka.
Bo przecież jak wiemy, "duch młodości" jest najistotniejszy, wręcz niezbędny
do kierowania kilkudziesięciotysięczną organizacją i zarządzania milionowym
majątkiem. Szczególnie teraz, gdy będziemy mieli w Związku podwójną
osobowość prawną.
Naprawdę, kamień spadł mi z serca.....

P.S.
Idąc tokiem rozumowania niektórych "listowiczów" proponuję armii brytyjskiej
wzorowanie się na mundurze prezentowanym przez Wiadomą Osobę na zdjęciu,
podczas projektowania umundurowania dla dzisiejszej armii.
http://www.zhp.lublin.pl/bp.htm
oraz
stawiania za wzor należytego wyglądu skauta dla naszych harcerzy, którzy,
jeśli nie teraz to w niedalekiej przyszłości, otrzymają do dyspozycji tego
typu "wdzianka harcerskie"
http://www.zhp.lublin.pl/sc.htm

Czuwaj!
phm. Jerzy Łukaszewicz