[Czuwaj] Wielbłądy, interenet i nie tylko...

T.Rex trex w harcerstwo.net
Sob, 1 Paź 2005, 17:14:55 CEST

Myślę, że wyjaśnienie Marcina w sposób jednoznaczny ucina całą dyskusję w
kwestii "tajemniczych sił" rozstrzygając (jeśli w ogóle można to tak ująć)
dyskurs między mną a Olkiem na poziomie 1:1 ;-)

Rozumiem przez to 1 punkt dla Olka, ponieważ sonda rzeczywiście została na
chwilę zdjęta oraz 1 punkt dla mnie ponieważ czynność ta nie miała tzw.
drugiego dna, co można było wywniokować z postu Olka.

Poza tym chciałbym dodać, że osoba Marcina Golemana prowadzącego Zespół
HARCnet, jest dla mnie wystarczającą gwarancją solidności i bezstronności
przedsięwzięcia jakim jest serwis zjazdowy, dlatego też może nieco
emocjonalnie zareagowałem.

Co do reszty, zgadzam się z Olkiem - zostawmy te skądinąd pasjonujące
szermierki słowne i zwróćmy się w stronę spraw konkretnych. Pomysł z
krzyżami jest rzeczywiście niesamowity i podsunął mi myśl aby rozwinąć go
twórczo w czasie naszych działań podczas święta Chorągwi. Jak tylko
przygotuję jego rozwinięcie podzielę się z uczestnikami listy
przemysleniami.

/|\ Rex

Ps. A tak zupełnie od czapy - co sądzicie o tym by na kanwie wszystkich
dotychczasowych dyskusji zjazdowych w przedmiocie kandydatów na naczelnika
ukuć przysłowie: "Łaska czuwajowiczów na pstrym wielbłądzie jeździ...."
;-))))