[Czuwaj] Fundusz Zjazdowy

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 6 Paź 2005, 08:25:16 CEST

> Czy to znaczy, ze koszty ponosza tylko hufce?
> Choragiew nic nie doklada, czy dolozy tylko jesli zabraknie kasy z hufcow?
>
> Czy nie powinno byc tak, ze Choragiew z zalozenia wyklada jakas czesc? I
> znaczna?
>
> Pozdrawiam
> Tomasz Grodzki
> togro w togro.pl

Ja nie wiem, jak powstaje budżet Druha chorągwi. Bo budżet mojej to właśnie
składki hufców. Wszelkie dotacje, które pozyskujemy przekazujemy do hufców,
a utrzymujemy się z tego co hufce odprowadzają za obsługę (to tak w
skrócie).
Więc ja nie chcę takiego myślenia, że bierze się tylko od hufców a chorągiew
nie dołoży. No bo jeśli dołoży to TAKŻE z kasy hufców!!!
SW