[Czuwaj] utrzymywanie struktur przez hufce

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 7 Paź 2005, 14:29:05 CEST

Użytkownik Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:

>Ja nie wiem, jak powstaje budżet Druha chorągwi. Bo budżet mojej to właśnie
>składki hufców. Wszelkie dotacje, które pozyskujemy przekazujemy do hufców,
>a utrzymujemy się z tego co hufce odprowadzają za obsługę (to tak w
>skrócie).

Jestem ze srodowiska, w ktorym zlikwidowano hufiec i zyje w blogiej nieswiadomosci, odnosnie finansowania struktur ZHP.
Do jakich konkretnie wydatkow zobligowany jest hufiec na rzecz wyzszych struktur (poza odprowadzeniem czesci skladek) ?
-jaka jest ta kwota "za obsluge" i co to wlasciwie za obsluga  ?
-czy sa jakies inne finansowe "podatki" (aby nie uzycz gorszego wyrazenia...) - na przyklad procent od kosztow akcji letniej ?
-czy zdarzaja sie inne uchwaly w trakcie roku typu: "po 100 zl na Zjazd" ?
pytam, bo mozemy byc w sytuacji w ktorej konieczne bedzie utworzenie hufca i wolalbym wiedziec, co w praktyce sie z tym wiaze...
pzdr
Andrzej Rolewicz
Czluchow