[Czuwaj] Kontakty kontakty

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Czw, 6 Paź 2005, 20:57:43 CEST

Mam pytanie w trochę innej sprawie... niż przedzjazdowa :)
Moja Szczepowa instruktorka jak wielu innych młodych ludzi po ukończeniu
studiów postanowiła wyjechać do pracy do Anglii jednak po półrocznym pobycie
stwierdziła że brakuje jej tam harcerstwa i prosi nas tutaj o jakieś
kontakty czy to skautów czy harcerzy pracujących w Londynie. Ja takich nie
posiadam ale może szanowni forumowicze znają kogoś w Londynie związanego ze
Skautingiem :)
Chodzi tu o konkretny namiar może nawet z adresem e-mail.
Jeśli ktoś by się mógł podzielić namiarami to może proszę wysłać je na prv
tak co by nie śmigały po całej sieci :)

Pozdrawiam - wrzos