[Czuwaj] Kontakty kontakty

Ptaku krzysztof_pietrzak w wp.pl
Czw, 6 Paź 2005, 23:11:43 CEST

To i ja mam taka sama prosbe ale odnosnie Irlandii a konkretnie Dublina...
Bardzo prosze o takie namiary na meila (podanego nizej) lub o podanie mojego
adresu Waszym znajomum harcerzom i instruktorom przebywajacym w Dublinie...
Czuwajcie...
  <O_____
    (___/
       | |
  PTAKU...

mailto: ptaku[at]op.pl
GG: 5029479

----- Original Message -----
From: "wrzos" <wrzosek1 w tlen.pl>
Subject: [Czuwaj] Kontakty kontakty

Mam pytanie w trochę innej sprawie... niż przedzjazdowa :)
Moja Szczepowa instruktorka jak wielu innych młodych ludzi po ukończeniu
studiów postanowiła wyjechać do pracy do Anglii jednak po półrocznym pobycie
stwierdziła że brakuje jej tam harcerstwa i prosi nas tutaj o jakieś
kontakty czy to skautów czy harcerzy pracujących w Londynie. Ja takich nie
posiadam ale może szanowni forumowicze znają kogoś w Londynie związanego ze
Skautingiem :)
Chodzi tu o konkretny namiar może nawet z adresem e-mail.
Jeśli ktoś by się mógł podzielić namiarami to może proszę wysłać je na prv
tak co by nie śmigały po całej sieci :)

Pozdrawiam - wrzos