[Czuwaj] Garb czy nie ?

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 13 Paź 2005, 10:53:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, October 12, 2005 10:57 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Garb czy nie ?

> From: "Bartek Szumski" <szumyk w poczta.onet.pl>

> jest
>
> I jaki z tego plynie wniosek?

> [ciach]
>
> Zastanawiam sie, w takim razie, czy sztuczne nie bylo, gdy Papiez
> przepraszał za grzechy Kościoła Katolickiego sprzed 100, 200, 400 i 1000
> lat... Czy wiesz, ze nikogo z nas nie bylo wtedy na swiecie?
> Zastanawiam sie w takim razie, dlaczego chcemy od Rosji przeproszenia za
> Katyń. Przeciez wiekszosci Rosjan (i Polakow takze) nie bylo wtedy na
> swiecie.. Przeciez to historia i co obecne wladze naszych panstw maja z
> [...]

[ciach]

Olek - masz moich 5-ęć! Bardzo dobry tekst :)))

Pozdrawiam

Rafal Raniowski

In principio erat Verbum, et Verbum erat apud Deum, et Deus erat Verbum.
Hoc erat in principio apud Deum.
Omnia per ipsum facta sunt, et sine ipso factum est nihil, quod factum est;
in ipso vita erat, et vita erat lux hominum,
et lux in tenebris lucet, et tenebrae eam non comprehenderunt.

EVANGELIUM SECUNDUM IOANNEM (1, 1-5)