[Czuwaj] Garb czy nie ?

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 14 Paź 2005, 09:06:23 CEST

Adrian Łaskarzewski napisał(a):

>A ja, kiedy czytam wypowiedzi z tej strony, to jako� nie dostrzegam, żeby kandydaci na naczelnika chcieli zmieniać Idee i zasady Ruchu.
>Widzę natomiast co innego - pozytywnego. Chcš Idee i zasady Ruchu przybliżyć i uczynić bardziej zrozumiałymi, przyjaznymi, atrakcyjniej zapisanymi dla młodego człowieka.
>
>Adrian

Dodam jeszcze, że od czasu, gdy napisano prawo harcerskie, pojawiło sie
6 nowych katolickich tłumaczeń biblii, nowy katechizm, wprowadzono język
polski do liturgii, papież modlił sie w meczecie i synagodze i jakoś od
tych zmian Kościół Katolicki nie legł w gruzach.
A my do niezrozumiałego tekstu dodajemy niewiele bardziej czytelne
komentarze i boimy się zmienić choćby przecinka.

Marcin Wojtczak