[Czuwaj] Garb czy nie ?

Pią, 14 Paź 2005, 13:16:53 CEST

----- Original Message -----
From: "Jerzy Lukaszewicz" <jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl>
To: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i
harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, October 14, 2005 12:33 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Garb czy nie ?

Nie ma najmniejszego problemu w ustaleniu
"....tych KONKRETNYCH dzialan i NAZWISK osob..."
To sprawa wyłącznie techniczna i łatwa.
Dokumentacja władz ZHP z lat 1959-89
a zwłaszcza 1980-89, jest dostępna.
Sądy harcerskie mogą się tym zająć

> Jednakze boje sie, ze taka harcerska lustracja moze przybrac forme
lustracji
> wspolpracownikow sluzb PRL. Ze osoby sponiewierane przez system
> komunistyczny, zgnojone przez owczesnych funkcjonariuszy dzisiaj sa
> przedstawiane jako zdrajcy narodowi. Nazwiska tych osob sa upubliczniane,
> ich oprawcy wciaz maja sie dobrze i pozostaja za sciana anonimowosci. Tego
> sie boje.

A co ma piernik do wiatraka ?????
Skąd Ci się przyplątała ta "lustracja" ????

Czesław