[Czuwaj] Dajmy nogę póki czas!!

Pią, 14 Paź 2005, 18:48:52 CEST

Cytat:

Każdy kto przyjdzie do naszej organizacji, spotka w niej mądrego dobrego
wychowawcę, wodza, często autorytet, pozostanie w nim do końca życia.

Koniec cytatu.

Dla listowiczów bardzo proste pytanie: kto to powiedział?

A ja zastanawiam się, czy tym bardziej nie wynosić się z tej organizacji,
skoro, skoro każdy kto przyjdzie, ma w nije pozostać do końca zycia.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. Mam nadzieję, że wystepując uda mi się pozostać żywym, na przekór tym
słowom.