[Czuwaj] środki finansowe na działalność szczepu

Rafał Matuszewski wspolpracownik1 w harcerze.zhp.pl
Nie, 16 Paź 2005, 14:17:59 CEST

Użytkownik Michał Górecki napisał:
> 1. Przede wszystkim salda z obozów, jeśli szczep organizuje obozy dla
> innych środowisk. Sam jestem średnio za tym pomysłem, zazwyczaj objawia
> się to tym, że jakość obozu jest trochę cięta w dół, albo cena obozu
> zawyżona. Była kiedyś o tynm dyskusja - rozumiem resztki kasy obozowej,
> ale często są to tysiące złotych. To pewnego rodzaju oszukiwanie
> rodziców. Ale tak u nas zarabiają szczepy
>
> 2. Akcja znicz, oraz supermarkety. Wszystko zależy od strategii szczepu
> - ile kasy idzie na wirtualne konto uczestnika akcji, ile do kasy
> drużyny, ile do kasy szczepu.

> [...]
Dzięki wielkie. Ale sytuacja jest taka, że własnie przejąłem szczep,
którego saldo = 0, wszystko wymaga odbudowaniai reorganizacji...
Potrzebujemy kasy na rozkręcenie działalnosci- na Znicz juz za
późno.Pomyślałem o hipermarketach (czy ktos wie moze,czy w Wawie można z
jakims hiperm. podpisac umowę? Jak to powinno wygladac?
A inne pomysły? Będę wdzięczny!

Rafał-matOOs