[Czuwaj] Jesień, spadające liście, Witek, Składnica i ZHP.

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Wto, 18 Paź 2005, 13:50:01 CEST

Drodzy Wszyscy!

Podjąłem w ostatnim czasie kilka życiowych decyzji, z których dwie mogą być
warte napomknięcia na forum listy.

 Po pierwsze - podjąłem decyzję o odejściu z ZHP.
 Po drugie - podjąłem decyzję o zamknięciu składnicy.net

Z zamknięciem Składnicy wiąże się wyprzedaż całego asortymentu. Jeśliby ktoś
chciał nabyć w cenach wyprzedażowych - czyli znacznie niższych - proszę o
skontaktowanie się z Tomkiem Stasieło, pod adresem email:
tomek w skladnica.net. O ile wiem mamy jeszcze trochę polarów, namiotów,
apteczek i jakieś pojedyncze plecaki. No i oczywiście biurka, krzesła,
komputery, telefony - takie tam.

Serdecznie pozdrawiam,

Witek Węgorkiewicz