[Czuwaj] Garb czy nie ?

Przemysław Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 17 Paź 2005, 11:23:53 CEST

> A mój hufiec zachęca mnie do udziału w apelach podpomnikowych WYŁĄCZNIE
> tym,
> że hufiec musi być widoczny w miescie i że władze miasta powinny widzieć
> harcerzy, aby dac kasę... A ja durna pała oczekiwałem choć na jedno zdanie
> wychowawczym tego stania pod pomnikami znaczeniu.

Mnie nikt w hufcu nie zachęca prawie nikt niechodzi, seniorzy próbują
przekonać drużynowych ba samych harcerzy "że hufiec musi być widoczny w
miescie i że władze miasta powinny widzieć harcerzy" bo inne argumenty nie
trafiają :)
--
Pozdrawiam i Czuwaj!
pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO