[Czuwaj] Garb czy nie ?

Przemysław Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 17 Paź 2005, 10:01:11 CEST

> Uważam, ze najpierw ogólnie odciąć się - w uchwale, najlepiej Zjazdu ZHP.
> jednocześnie wdrożyć tryb weryfikacji, usuwając tych pseudoharcerzy, do
> których dotarła machina sprawiedliwości, anulując poszczególne decyzje i
> wykluczając tych, którzy słuzyli wszystkim, tylko nie harcerzom.
>
> Dominik Jan Domin

O i się to podoba w miarę sprawiedliwe i rzeczowe. Ciekawi mnie jak by się
bracia ZHR wobec tego zachowali, a przy okazji podoba mi się koncepcja
rozmów z bracmi i siostrami (wujkami i ciociami :D) przewijająca się w
wypowiedziach kandydatów na Naczelników ZHP

a piosenki o hufocwym nie znam ma ktoś tekst ze względów czysto
historycznych.
--
Pozdrawiam i Czuwaj!
pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO