[Czuwaj] Garb czy nie ?

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 13 Paź 2005, 14:18:38 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, October 13, 2005 1:13 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Garb czy nie ?

> Czemu nie? Wszak nasi mniejsi bracia w harcerstwie - ZHR i SHK - dokładnie
> to zrobili.
>
> Nie mówię, ze to jest mój wybór - ale że wielu instruktorów, których
> szanowałbym za działalność w PRL, dokładnie tak postąpiło: to dobre to my,
> to złe to "ONI".
>
> W sumie, fajny pogląd.
>
> Dominik Jan Domin
> --
Ja mysle, ze nie mamy co dostrzegac drzazgi w oku blizniego, a belki w swoim
nie. Mysle, ze jesli bedziemy sie umieli przyznac do wlasnych bledow i do
zlego postepowania z instruktorami w tamtych czasach, to bedzie dzialalo na
plus dla nas. Tylko z drugiej strony - szkoda, ze nie zrobiono tego na
poczatku lat 90-tych. Wielu pyszczacym zamknelo by to usta, a tak gorycz
przez lata narosla.

To ze inni sie odcieli od swojej historii - trudno - to ich organizacja i
ich sprawa. Nie mozna ich ani chwalic, ani potepiac. TO byl ich wybor i
niech tak pozostanie. Niech jednak ludzie, ktorzy zostawali nieslusznie
usuwani z ZHP doznaja tego skromnego zadoscuczynienia.

Pozdrawiam
Viking - Szczecin