[Czuwaj] Garb czy nie ?

Jerzy Lukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Wto, 18 Paź 2005, 13:34:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> Dziekuje za deklarowany szacunek.
> Okazesz mi go wyjasniajac, w czym jestem skrajnym ortodoksem i dlaczego
> nie
> jestem swiadomym wychowawca.

Nie napisalem, "ze jestes" badz, ze "nie jestes". A przynajmniej nie mialem
takiej intencji.
Cytat: "Ale nie dawaj swiadectwa, piszac po raz 10 te same rzeczy, ze jestes
w pewnych tematach skrajnym ortodoksem. Bo ortodoksyjnosc nie idzie w parze
ze swiadomym wychowaniem."
Jezeli mowie, abys nie podchodzil do przepasci, to nie znaczy jeszcze, ze
stwierdzilem iz spadasz w przepasc :-))
A na serio - dajmy temu spokoj. Nie przekonamy sie nawzajem co do brzmienia
10 PPH. I to jest te 10% w roznicy naszych pogladow. Jak znowu po raz setny
zaczniemy tu o tym dyskutowac, to nas inni zakrakaja. I beda mieli racje.
Ty w swojej wypowiedzi nawiazales do tego, porownujac znowu PH do 10
Przykazan. Ja zripostowalem kilkoma zdaniami. A wiec jest 1:1. I zostawmy to
na tym etapie.
Pozostajac z szacunkiem
phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP