RE: [Czuwaj] Jesień, spadające liście, Witek, Składnica i ZHP.

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Wto, 18 Paź 2005, 19:04:06 CEST

: sprzęt mieli całkiem dobry a i współprace wspominam dobrze????

Bardzo dziękuję za ciepłe słowa.

: Hmm czyżby pierwsza ofiara reformy goorka i 4 żywiołów??

Żadna ofiara (zresztą, wydaje mi się, że sposób prowadzenia 4L - póki co -
gwarantuje brak ofiar).

Jestem już duży i muszę się zająć swoim życiem i swoimi bliskimi - ot i cały
powód. A co do sprzętu - zadbam o to, aby był nadal dostępny, na nie
gorszych warunkach. Prawdopodobnie od wiosny :)

Pozdrawiam,

Witek