RE: Odp: [Czuwaj] Jesień, spadające liście, Witek, Składnica i ZHP.

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Wto, 18 Paź 2005, 19:18:53 CEST

: hmmm odejście z ZHP czy z Harcerstwa wogóle
: i jakie powody, jeli to nie tajemnica - bo
: tak jakoś mnie zatkało.

Powód mojego odejścia z ZHP, to materiał na duży artykuł, a nie na jeden
post. Dojrzewałem do tej decyzji od wielu miesięcy, no i w końcu dojrzałem.
Pożegnałem się z RCŻ, teraz żegnam się z ZHP.

Mówiąc w największym skrócie - uważam, że w ZHP nie mam już nic pożytecznego
do zrobienia. Poza tym, ZHP mi się nigdy nie podobało, żyłem jednak
nadzieją, że w przewidywalnej przyszłości uda się je zreformować. Nadzieję
tę uważam obecnie za płonną.

Harcerstwa nie porzucam, ale jeszcze za wcześnie aby mówić o czymkolwiek
więcej.

Pozdrawiam,

Witek