[Czuwaj] Honorowy protektorat

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pon, 24 Paź 2005, 15:59:56 CEST

----- Original Message -----
From: "Szczep im. Szarych Szeregów" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, October 24, 2005 10:30 AM
Subject: Odp: [Czuwaj] Honorowy protektorat

> Niestety zostanie prezycentem i pewnie przyjmie protektorat. Chociaż ja
osobiście uważam, że protegowany Leppera i Rydzyka tak sobie pasuje na
> Honorowego Protektora ZHP.

Takimi stwierdzeniemi obrażasz kilka milionów ludzi którzy głosowali na
Lecha Kaczyńskiego, w tym wielu moich znajomych instruktorów, wędrowników
oraz rodziców harcerzy. Ja mimo antypatii do Aleksandra KWaśniewskiego nigdy
nie wypowiadałem się źle o jego Honorowym Protektoracie nad ZHP.

> I znów jak przez ostatnie dziesięć lat będzie mi bardzo ciężko polubić
prezydenta.

A ja wreszcie będę mógł lubić prezydenta, w odróżnieniu od poprzednich 10
lat.

Grzegorz