[Czuwaj] Honorowy protektorat

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 24 Paź 2005, 16:43:34 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>
To: <czuwaj w yahoogroups.com>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, October 24, 2005 3:59 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Honorowy protektorat

> osobiście uważam, że protegowany Leppera i Rydzyka tak sobie pasuje na
>
> Takimi stwierdzeniemi obrażasz kilka milionów ludzi którzy głosowali na
> Lecha Kaczyńskiego, w tym wielu moich znajomych instruktorów, wędrowników
> oraz rodziców harcerzy. Ja mimo antypatii do Aleksandra KWaśniewskiego
> nigdy
> nie wypowiadałem się źle o jego Honorowym Protektoracie nad ZHP.

> prezydenta.
>
> A ja wreszcie będę mógł lubić prezydenta, w odróżnieniu od poprzednich 10
> lat.
>
> Grzegorz

Proponuje zakonczyc temat - bic piane bedziemy jak Prezydent-elekt obejmie
lub odrzuci Honorowy Protektorat nad ZHP. Nie robmy polskiego piekielka
dywagujac o teoriach (w tym spiskowych), a zajmijmy sie przygotowaniem
zbiorek, itp.

Bic piane, czy robic kogel-mogel bedziemy jak beda fakty.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin