[Czuwaj] Demokracja - było honorowy protektorat

Jurek jmil w edu.apple.pl
Pon, 24 Paź 2005, 15:05:51 CEST

Mam wrażenie, że na naszą listę przeniknęła pewna źle skrywana frustracja niektórych druhów, że nie wygrał ich kandydat. Coś chyba nie do końca jest z naszym wychowaniem do demokracji. Bo akceptujemy jej skutki wtedy, gdy odpowiada naszym indywidualnym wyborom. Może jednak zostawić to na boku i jak proponuje adams zastanowić się co teraz.

Bo niby dlaczego tylko nasza organizacja ma mieć Honorowego Protektora, a inne... no ale to już raczej myślenie w kierunku utworzenia federacji organizacji harcerskich, a do tego jest zdaje się coraz dalej.

Poza tym wybaczcie, z punktu widzenie mojego małego miasteczka (6 tys. mieszk.) wybór takiego czy innego prezydenta państwa ma minimalny wpływ na działanie drużyny, którą prowadzę. A chyba na działalności drużyn, zastępów opiera się nasza działalność. Że być może zmniejszą się ewentualne pieniążki z budżetu państwa. Mój Boże, nie pierwszy i nie ostatni raz.

Jurek