[Czuwaj] Honorowy protektorat

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Wto, 25 Paź 2005, 13:10:28 CEST

W Twoim liście datowanym 25 października 2005 (12:18:12) można przeczytać:

> Nie no Bartku, dla mnie to niestety wierutna bzdura.
> Jak mamy budować w Polsce demokrację, jak mamy jej uczyć, skoro
> zabraniamy przynależności do partii politycznych? Przecież w dojrzałej
> demokracji to normalny objaw dojrzałości społecznej. Znowu sprawdzimy
> się do gości ganiających po lesie....

> g00rek

Jak najbardziej zgodze sie z goorkiem. Aczkolwiek potrzeba na ten temat szerokiej debaty, gdyz w wielu kregach wspolpraca z partiami politycznymi badz nawet mlodziezowkami jest postrzegana dosyc negatywnie.

--
z poważaniem
Daniel Las.

Quality is important, not quantity.