[Czuwaj] Honorowy protektorat

Przemysław Chabros chaber w uznam.net.pl
Śro, 26 Paź 2005, 09:11:43 CEST

On Wt, Października 25, 2005 12:18, Michał Górecki wrote:

> Jak mamy budować w Polsce demokrację, jak mamy jej uczyć, skoro
> zabraniamy przynależności do partii politycznych? Przecież w dojrzałej
> demokracji to normalny objaw dojrzałości społecznej. Znowu sprawdzimy
> się do gości ganiających po lesie....

Chyba z tego lasu goorku nie wyjdziemy jak zaczenimy jawnie działać
politycznie. Jako politolog mogę powiedzeć, że każdy ruch społeczny który
zaczyna realizować jaki kolwiek program polityczny - przestaje być ruchem
bo... staje się partią polityczną :)
--
Pozdrawiam i Czuwaj!
pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO