[Czuwaj] ile harcerstwa w polityce, było: Honorowy protektorat

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 26 Paź 2005, 20:28:40 CEST

Nie wiem czy w każdym przypadku jest podobnie, ale wydaje mi się, że
rodzina namawia wówczas, gdy wie, że nie jest się abstynentem.
Ja nie miałem problemów z rodziną, ani obcymi. Gdy zorientowali
się, że na poważnie traktuję harcerstwo i wynikające z niego zasady,
to nie spotkałem się z namolnym namawianiem czy też stawianiem sprawy
na ostrzu noża w stylu: "No coś ty, z chrzestnym się nie napijesz?!"

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR