[Czuwaj] ile harcerstwa w polityce, było: Honorowy protektorat

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 26 Paź 2005, 20:32:11 CEST

Dnia 26-10-2005 o 14:17:55 Rafał <kmccoy w konto.pl> napisał:

> A co jesli rodzina go przymusza do wypicia tego kieliszka wodki, czy
> szampana? Przecież Sylwester jest tylko raz w roku... Dolicz do tego
> więzi rodzinne... Nie wypicie może zostać potraktowane jak obraza
> gospodrzy domu... Może to być ich super_nalewka_z_mnóstwem_extra_%...

Mam ogromną nadzieję, że to stwierdzenie było czystym żartem z zamiarem
wprowadzenia akcentu humorystycznego do tej dyskusji :-) w przeciwnym
razie współczuję druhowi......

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II