[Czuwaj] ile harcerstwa w polityce, było: Honorowy protektorat

Rafał kmccoy w konto.pl
Śro, 26 Paź 2005, 22:28:30 CEST

Użytkownik phm Wojciech Godoń napisał:
> Mam ogromną nadzieję, że to stwierdzenie było czystym żartem z zamiarem
> wprowadzenia akcentu humorystycznego do tej dyskusji :-)

Tak.
Albowiem zawsze można znaleźć jakiś powód, aby złamać 10 PH.

> w przeciwnym razie współczuję druhowi......

Jest czego. Jestem jedyną osobą w tym domu, która nie pali, nie pije i
nie używa marychy. I pomimo moich próśb, błagań i narzekań, jedynym
pokojem w którym czasem nie czuć smrodu faji czy petow czy libacji
alkoholowej, jest mój. :(

Pozdrawiam
Rafał

--