[Czuwaj] Projekt Statutu ZHP

phm Wojciech Godoń goferek w chrzanow.zhr.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 12:06:54 CEST

Dnia 05-09-2005 o 12:00:40 Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał:

> No coz..
> Jak to przejdzie w takim ksztalcie, to trzeba bedzie sie rozejrzec za
> inna
> organizacja. Taka, ktora stara sie byc coraz bardziej harcerska, i
> zostawic
> tę, ktora pozostaje taką coraz bardziej tylko z nazwy...

Hihihi Olu zapraszam w moje ślady .... ale tak szczerze mówiąc - to
projekt przecież. Będąc kiedyś na Zjeździe ZHP, pamiętam że różne zmiany
miały miejsce - tylko zależy jacy będą delegaci - czy znowu generacja
hufcowych z minionej epoki, chcący zmienić przepis o kadencyjności, czy
też gwardia harcerskich instruktorów - chcących polepszania postaci ZHP -
idąc za myślą: lepsze, nie jest wrogiem dobrego :-)

Goferek