[Czuwaj] Projekt Statutu ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 12:22:33 CEST

From: "phm Wojciech Godoń" <goferek w chrzanow.zhr.pl>

> Hihihi Olu zapraszam w moje ślady ....

Emm...
Obawiam sie, ze plec mą pomysliles :)
A poza tym.. ZHR? Hmm... Jak dojdzie co do czego, to rozpisze jakis konkurs,
bo chyba odpowiedz "co dalej, jezeli nie w ZHP" nie jest oczywista.

> idąc za myślą: lepsze, nie jest wrogiem dobrego :-)

Lepsze nie jest wrogiem dobrego. To prawda.
Ale gorsze - jak najbardziej.

Dla mnie harcerstwo nie jest emanacją skautingu na terenie RP, tylko bardzo
specyficznym ruchem, ktory wyrosl m. in. ze skautingu. Zacieranie i
pozbywanie sie tej naszej specyficznej "nalecialosci", pozbywanie sie
ideowosci i przeksztalcanie ZHP po prostu w organizacje o ambicjach
wychowawczych (a wszystko to mozna znaleźć w proponowanym projekcie statutu)
jest rzecza, ktora przykro obserwowac i w ktorej nie chce sie brac udzialu.

pozdrawiam
olek