[Czuwaj] Projekt Statutu ZHP

phm Wojciech Godoń goferek w chrzanow.zhr.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 12:33:31 CEST

Dnia 05-09-2005 o 12:22:33 Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał:

> Emm...
> Obawiam sie, ze plec mą pomysliles :)

:-) sie czepia słówek - zginęła mi literka "k", zdarza się :-)

> A poza tym.. ZHR? Hmm... Jak dojdzie co do czego, to rozpisze jakis
> konkurs,
> bo chyba odpowiedz "co dalej, jezeli nie w ZHP" nie jest oczywista.

Szczerze mówiąc - uważam, że takich jak Ty jest w ZHP bardzo wielu -
powiniście zostać by wolczyć o DOBRO, by nie dopuścić do minimalizacji
roli słowa "harcerstwo" w nazwie ZHP. Mi nie starczyło sił, może nie
miałem sojuszników na swoim terenie, może brakło mi pomysłów. Jeszcze raz
powtarzam ZHP - to grono wielu wspaniałych instruktorów, którzy z
pewnością dadzą sobie rady z "politycznym betonem".

Goferek