[Czuwaj] Projekt Statutu ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 14:57:28 CEST

From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>

> Proponowann statut byłby może dobry dla organizacji o nazwie
"Międzynarodowa
> Organizacja
> Skautowa - Sekcja działająca na terytorium RP" .

Niestety - ZHP jest taka organizacja w wizji niektorych waznych instruktorow
Zwiazku.
Warto poczytac forum.. i argumenty przy okazji pomyslu, zeby z Przyrzeczenia
usunac slowo 'Polsce', a wstawic 'ojczyznie"

Wymieniles kilka paragrafow:
na szybko moge wymienic kolejny, ktory mnie oburzył:
"1. Stopień instruktorski jest odzwierciedleniem poziomu wiedzy, dojrzałości
społecznej i umiejętności wychowawczych instruktora. "

Ani slowa o formacji ideowej i postawie instruktora. Tylko wiedza i
umiejetnosci wlasciwie techniczne... Czyli to, co dzisiaj stanowi o slabosci
naszej kadry instruktorskiej.

Teraz nie mam mozliwosci, ale niedlugo tezpostaram sie wypisac kilka nowosci
zanalizowac ich znaczenie..

pozdrawiam
olek