[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Wto, 6 Wrz 2005, 15:24:41 CEST

Co do mnie - mam tylko taką małą uwagę - jak dla mnie ZHP jest ZBYT mało
skautowy... tyle, ze ja skautingu , tego światowego - nie znam. Jesli mówię
o skautingu, mam na myśli dzieło BiPi. Które i u nas, i na świecie - jak
wynika choćby z relacji na [czuwaju] z ostatniego eurodżemu - ulega
przeróżnym modyfikacjom (aż się na język ciśnie - wypaczeniom).

Co bynajmniej nie zmienia faktu, że zauważam przerost biurokracji w Statucie
i w organizacji, oraz nadmiar "tradycji" i Tradycji nad żywym ruchem. Oraz
zatracanie charakteru skautowego, na rzecz organizacji czasu wolnego, akcji
społecznych, dzieł charytatywnych i festiwali młodzieży szkolnej.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin