[Czuwaj] Forum ZHP

Wto, 6 Wrz 2005, 17:12:33 CEST

Hej,

Zna ktoś adres mejlowy do admina forum ZHP?

Dostałem dziwny list, adresowany podobno od admina forum ZHP, ale zwrotny
adres podany w nim nie działa:

The original message was received at Tue, 6 Sep 2005 17:02:57 +0200 (CEST)
from eagle.biol.uni.torun.pl [158.75.30.5]

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<admin.forum w zhp.pl>
    (reason: 550 )

... while talking to smtp.zhp.pl.:
>>> DATA
<<< 550
550 5.1.1 <admin.forum w zhp.pl>... User unknown
<<< 503 valid RCPT command must precede DATA
 :(

Swoją drogą - fajny sposób na zamknięcie mi dzioba. Czyżby cenzura
prewencyjna?

==== cytat ====

 W formularzu rejestracyjnym na Forum.ZHP.pl nie podałeś/aś imienia i/lub
nazwiska.
Twój użytkownik na Forum został zablokowany do czasu podania imienia i/lub
nazwiska.
Dane należy uzupełnić zgodnie z Regulaminem korzystania z Forum.ZHP.pl.

W razie nie podania imienia i/lub nazwiska użytkownik zostanie usunięty.

Administrator Forum.ZHP.pl

===== koniec cytatu =====

Oczywiście, w polu imię mam wpisane: Dominik Jan, w polu nazwisko: Domin.
Ciekawe, co jest nie tak? Czyżby ZI dostał tajny przeciek, że to tylko
pseudonim, a w rzeczywistości jestem niebezpiecznym przestępcą, perfidnie
wtapiającym się w środowisko harcerskie :) ??

Dominik Jan Domin
oczywiście nie zapominając, że podpis jest całkiem fałszywy...