[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 6 Wrz 2005, 17:50:33 CEST

From: "Rafal Klepacz" <seascout w go2.pl>

>Olku nie podoba mi się ta manipulacja. Argumenty, które spisałeś nie są
>wypowiedziane przeze mnie. Zestawiając je z moją osobą sugerujesz, że ja
>jestem ich głosicielem. To nie jest fair i w kulturze dyskusji powinno
>zostać uznane, za brudny chwyt.

Nigdzie nie napisalem, ze Ty ich wszystkich uzywasz :-)
Zarzuciles mi populizm bo kogos czy tez cos zaatakowalem - ja
odpowiedzialem, ze jezeli moje zachowanie jest populistyczne, to czym jest
zachowanie, ktore krytykowalem. :)
Nie odnosilo sie to do Ciebie.
Jezeli tak wyszlo - przykro mi.

Reszta, jako czesc merytoryczna, a nie osobista, jest mniej wazna, wiec
odpowiem pozniej :)

pozdrawiam
olek