[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 10:44:03 CEST

-----Original Message-----
From: hm. Rafal M. Raniowski HR [mailto:rafal w harcerz.pl]

>I oby nagle nie okazalo sie, ze tych tradycjonalistow jest duzo, bo sa na
>dole i prowadza druzyny, a nie maja szans na wejscie do wladz (np. brak
>stopnie instruktorskiego) i mamy klops.

No właśnie, na marginesie dyskusji okołomundurowej na naszym hufcowym forum,
zadaje sobie to pytanie: Dlaczego to niby tradycjonaliści nie mają szans na
wejście do władz? Skąd ten brak stopni instruktorskich?

Dlaczego wolą potrząsać szabelką, nie wchodząc do ciał które przygotowują te

dokumenty?
Dlaczego żaden z tradycjonalistów , nie stanął na czele Zespołu Mundurowego
(że oficjalne mundury mamy straszne wiadomo chyba nie od dawna), nie
opracował regulaminu, tak abyśmy mogli paradować w wełnianych sztucach raźno
nucąc "Jak to na wojence ładnie"?

Odpowiedź iż wolą angażować się w pracę u podstaw ( z drużynami) w żadnym
wypadku mnie nie satysfakcjonuje, gdyż primo: wiecznie z drużyną pracować
się nie da, secundo: zakładam iż znajda się w ich środowiskach doświadczeni
instruktorzy, których można zmotywować do dalszego rozwoju na wyższych
szczeblach.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ