[Czuwaj] Mundury

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Śro, 7 Wrz 2005, 12:43:51 CEST

> A właśnie chusta "pod guzikami" jest jego istotną cechą.
>
> "Luźne gardło" pozwala na osiągnięcie wspomnianych przez Ciebie efektów
> w wystarczajacym stopniu.

Przepraszam, bo się jakoś nie doczytałem - co to jest to "luźne gardło"?
Kołnierz rozpięty pod szyją?

Wydaje mi się, że podstawowa zmiana w nowych mundurach powinna dotyczyć nie
tyle kroju, co technologii materiałowej. Ja tam myślę, że nowe mundury
powinny być zrobione albo z Supplex'u, albo z tańszego zamiennika. W każdym
razie wędrownicze - ponieważ Supplex nie jest najtańszy. Można też użyć
splotu dwustronnego (diagonalnego?) gdzie od strony ciała jest poliester
lub poliamid, a na zewnątrz bawełna.

Pozdr.

Witek