[Czuwaj] Mundury

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 12:58:23 CEST

Witold Węgorkiewicz napisał(a):

>Wydaje mi się, że podstawowa zmiana w nowych mundurach powinna dotyczyć nie
>tyle kroju, co technologii materiałowej. Ja tam myślę, że nowe mundury
>powinny być zrobione albo z Supplex'u, albo z tańszego zamiennika. W każdym
>razie wędrownicze - ponieważ Supplex nie jest najtańszy. Można też użyć
>splotu dwustronnego (diagonalnego?) gdzie od strony ciała jest poliester
>lub poliamid, a na zewnątrz bawełna.

Głupi ripstop powoduje, że materiał drożeje powyżej 20 pln za metr,
czyli cena munduru diametralnie rośnie :(

Produkowany materiał mundurowy jest elanobawełną, testowaną już
niejednokrotnie. Materiał na dół munduru to najnowysz materiał używany
obecnie rpzez polskie wojsko, materiał na koszulę noszony jest przez
wojsko Kuwejtu.

Materiały powinny być gotowe w piątek. Potem szycie :)

Projekt regulaminu (wersja kolejna) powinien pojawić się na dniach w
sieci, w celu konsultacji (ale raczej wychwycenia błędów, a nie walki o
wywijki). Być może uda się też reaktywować (w tym celu!) forum
mundurowe, niestety prawdopodobnie bez historii rozmów (wiwat ZI)