[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Śro, 7 Wrz 2005, 18:50:10 CEST

Dnia środa 07 września 2005 18:42, czesiek w harcerstwo.net napisał:
> Jeśli byś mnie pozwał pod NSH (Ty, lub ktos inny)
> (bo niestety, jako członek władz choragwi, pod niego "podpadam")
> mógłbym spokojnie zeznać iż zdarzył się przynajmniej
> jeden taki przypadek., ze stosownym opisem)

> Niestety, obecny skład NSH ma u mnie bardzo niskie notowania,
> dlatego mam prośbę byś mnie nie zmuszał do spotkania z nimi.
> Ale jak uda nam się spotkać Warszawie, np. podczas Zjazdu,
> to chętnie Ci to opowiem, nawet w szerszym gronie  :-))))

Nie rozumiem dlaczego nie możesz publicznie napisać o sytuacji, której byłeś
świadkiem. Dlaczego mógłbyś to zeznać jedynie w postępowaniu przed NSH?

Jeżeli nie chcesz publicznie, to napisz na mój prywatny adres, a jeżeli nie to
daj znać kiedy będziesz w Warszawie, chętnie zorganizuję takie spotkanie.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)