[Czuwaj] Odbiegajac od tematow politycznych...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 17:44:11 CEST

Witam. Mam problem. Licze na wypowiedz kogos, kto bedzie pewny swojego
zdania, ba, podeprze sie odpowiednimi zapisami statutowymi, regulaminowymi
itp.

Jestem komendantm hufca. Na Zjezdzie zaproponowalem prace 4-osobowej
komendy. I tak zostało. Teraz chciałbym powołać do komendy jeszcze jedna
osobe. Zapisy mowia o tym, ze moge zmienic maks. polowe skladu danej wladzy,
ale nie znalazlem zapisu o mozliwosci zwiekszenia liczebnego jej skladu bez
zwolywania zjazdu hufca.

Czy moge zwiekszyc sklad komendy do 5 osob? Czy tez musze czekac na zjazd
hufca?

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl