[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 10:47:54 CEST

Dnia 8-09-2005 o godz. 15:15 Michał Górecki napisał(a):

> [...]
> jakiekolwiek archaizmy?
>
> Mówiłem trochę o wartościach i o postawach. Widzicie, ludzie mnie
> podobni nie myślą "po co to zmienić", tylko "po co zostawić taki
> archaizm? Czy to jeszcze czemuś służy?"
>
> Ale cała dyskusja jest trochę bezsensowna, gdyż i tak reforma
mundurowa
> jest baaaardzo konserwatywna. Niestety. Ale jedynie możliwa do
> przełknięcia dla naszej organizacji.
> Więc nie mówmy o tradycyjnym rycie, bo on pozostał - mamy koszulę,
> spodenki, kołnierzyk, kieszenie, guziki, metalowy krzyż.
Plakietki, pas,
> berety, rogatywki... Ludzie. Spokój. Eh.
>
> g00rek

jezeli mowimy o zmianach to powinny one pojsc w jednym z dwoch
kierunkow - zostawic tak jak jest tylko zmienic material, bo on
jest najwiekszym mankamentem obecnych mundurow albo zrobic
reforme z prawdziwego zdarzenia i zmienic calkowicie nasze
umundurowanie - niestety to co jest robione teraz to zmiana
bardziej kosmetyczna i nie do konca we wszystkich elementach
potrzebna

9 września: "CHARLIE I FABRYKA CZEKOLADY": Reż: Tim Burton,
wyst: Johnny Depp. Więcej informacji na oficjalnej stronie filmu:
WWW.charlieifabrykaczekolady.com.pl
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D25067&sid=494