[Czuwaj] Mundury

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Pią, 9 Wrz 2005, 16:14:57 CEST

> I nie tylko poprzednich
> ale także do innych obecnie wystepujących

Kochani!

Właśnie przypłynęła do mnie paczka z prototypami koszul mundurowych - z
Supplex'u oraz z tańszego zamiennika. Czeka sobie w Ostrowcu Św., gdzie
zamierzam być jutro wieczorem. Jak tylko się do tego dobiorę, to opowiem
Wam jak to wygląda i do czego się nadaje :)

Co prawda zorganizowałem to z myślą o sobie, a nie o składnicy, ale może
będzie to interesująca alternatywa w stosunku do tradycyjnej elanobawełny
:)

Pozdrawiam,

W.