[Czuwaj] Mundury

Rafał kmccoy w konto.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 22:08:13 CEST

Użytkownik Witold Węgorkiewicz napisał:
> Właśnie przypłynęła do mnie paczka z prototypami koszul mundurowych - z
> Supplex'u oraz z tańszego zamiennika. Czeka sobie w Ostrowcu Św., gdzie
> zamierzam być jutro wieczorem. Jak tylko się do tego dobiorę, to opowiem
> Wam jak to wygląda i do czego się nadaje :)

Hmm... Jakbyś miał więcej czasu na zabawy z nim, to taka mała propozycja
na test:
1. - cyknij zdjęcie o określonej godzinie i stałym naświetleniu które
możesz odtworzyć
2. Wsadź i pierz.
3. Zrób 5 x punkt 2.
4. Zrób zdjęcie ponownie z zachowaniem tego co w punkcie 1.
5. Pokaż nam zdjęcia.
:)

Pozdrawiam
Rafał