[Czuwaj] Harcerze w programach wyborczych

Pon, 12 Wrz 2005, 10:18:57 CEST

----- Original Message -----
From: <sztompel w o2.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, September 11, 2005 4:32 PM
Subject: [Czuwaj] Harcerze w programach wyborczych

> Nie wiem czy ktokolwiek z szanownych użytkowników listy oglądał audycje
> wyborcze w TVP, ale warto dokładniej się przyjrzeć reklamówce partii
> jakiejśtam narodowej prowadzonej przez Leszka Bubla....
>
> Otóż w czasie gdy wspomniany Leszek Bubel wygłasza swoje poglądy na temat
> pochodzenia większości polityków, pokazany jest filmik, w którym harcerze
> (na 99% z ZHP, gdyż naszywek ZHR nie stwierdziłem) stoją na warcie przed
> jakimś grobem wśród ogromnej ilości zniczy. Znaczy jest to urywek jakiegoś
> innego materiału np z wiadomości albo jakiegoś filmu dokumentlanego i nie
> [...]

Nie oglądam telewizorni i jestem szczęsliwy. Natomiast: czy mieli oni
znaczki WOSM / WAGGGS? To jednoznacznie zakwalifikowałoby do organizacji.
Mundury takie nosża i inne niezależne organizacje, jak choćby u nas w
Toruniu dwie drużyny, które nawiązują w swej ideologi do świetlanych wzorów
Harcerstwa Polskiego - Hufców Polskich.

Pozdrawiam

Dominik Jan  Domin