[Czuwaj] Harcerze w programach wyborczych

Rafał kmccoy w konto.pl
Pon, 12 Wrz 2005, 00:58:36 CEST

Użytkownik sztompel w o2.pl napisał:
> Nie wiem czy ktokolwiek z szanownych użytkowników listy oglądał audycje wyborcze w TVP, ale warto dokładniej się przyjrzeć reklamówce partii jakiejśtam narodowej prowadzonej przez Leszka Bubla....
> [...]

Ustaw czytnik postów, aby ciął linie w okolicach 72 znaku :)

Dobre pytanie...
Ja dzisiaj przechodziłem jakoś rano koło pokoju z telewizorem (tv nie
oglądam, ale pewne słowa mi wpadają w ucho) i słyszę, jak ktoś mówi
"[...]harcerstwo[...]". Automatycznie wróciłem się, patrzę, a tam leci
spot reklamowy jakiegoś kandydata na p/osła czy senatora.

Ale to już niedługo - jeszcze tylko 13 dni.. ;)

Pozdrawiam
Rafał

--
 + DARMOWE KONTA WWW oraz e-mail 1GB!